Produsele sunt livrate exclusiv pe teritoriul României.

Metoda de livrare:

Livrarea produselor se face pe întreg teritoriul României, contra cost, prin firma de curierat.

SC TIMARA SRL expediază produsele cumpărătorului în termenul menționat pe site, în  termen de 4-10 zile lucrătoare de la momentul plasării comenzii pe platformă. În cazul în care cumpărătorul optează pentru plata online sau prin transfer bancar, produsele sunt expediate în termen de 4 și 10 zile lucrătoare de la creditarea plății. 

Costul expedierii este suportat de către cumpărător iar acesta este reglementat de către prețul afișat de vânzător. Costurile aferente transportului sunt următoarele: transport colet la domiciliu / la serviciu - plata CONFITRMAT TELEFONIC.

De obicei, livrarea produselor se efectuează în termen de 24-48h, de la preluarea coletului de către curier. 

Returul produselor

Returul produselor se supune ordonanței OUG 34/2014, cu completările și modificările ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Conform legislației din România, puteți să returnați produsele cumpărate în termen de 14 zile de la cumpărarea lor.

Așadar, dumneavoastră, consumatorul, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile lucrătoare, fară penalități și fară invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina dumneavoastră, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Cu alte cuvinte, dacă doriți să renunțați la un produs trebuie să ne trimiteți o înștiințare prin email sau apel telefonic, prin care anunțați dorința de renunțare la produs.

Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare și nu poate fi vândut că și produs nou ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.

Cumpărând de pe WWW.TIMARA.RO nu există niciun risc.

Dacă produsele nu corespund așteptărilor dvs., aveți posibilitatea de a le returna. Termenul legal de restituire a produselor este de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora. Completați formularul de Returnare care face parte din nota de livrare și expediați-l, împreună cu produsele returnate, la adresa: 

Pe formularul de Returnare produse vă rugăm să notați contul dvs. IBAN, în care doriți să se efectueze restituirea sumei aferentă produselor returnate. În cazul în care nu este menționat un cont IBAN o să vă trimitem o solicitare în acest sens, la adresa dvs, de e-mail sau o să vă solicităm telefonic.

Pentru returnarea produselor puteți să folosiți următorul formular de returnare (descarca aici) sau să utilizați informațiile menționate în acesta.   

Rambursarea contravalorii produsului se vă face în cel mult 14 de zile calendaristice de la recepționarea returului, prin transfer bancar (clientul trebuie să precizeze în scris contul bancar în care dorește să primească banii). Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, fară a returna plata.

Rambursarea se face numai prin Transfer Bancar (pentru acest lucru, avem nevoie de codul tău IBAN, alcătuit din 24 de caractere pe care îl completați în formularul de retur)

Nu expediați coletul  retur  cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fără nici un fel de notificare ulterioară.

În cazul în care s-a beneficiat de transport gratuit la o comandă mai mare iar după returnare, valoarea produselor devine mai mica, avantajul transportului gratuit se pierde. Din contravaloarea returnării produselor se va opri suma costului de transport.

Returul se face doar cu firma de curierat cu care s-a primit coletul.

Dacă dvs. nu împachetați corespunzător pentru protejarea / manipularea produselor returnate, curierul este îndreptățit să nu preia, pe cheltuiala 

SC TIMARA SRL bunurile notificate pentru retur. Dacă dvs. trimiteți produsele împachetate necorespunzător pentru protejare / manipulare prin altă metodă (alt curier, poșta română, predare personală etc.) sunteți răspunzător de orice distrugeri, defecte, descompletări constatate la recepția returului. Prevederile de mai sus nu se referă la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curierului care sunt în măsură să protejeze produsele în funcție de specificul lor (material, dimensiuni etc.). SC TIMARA SRL își rezervă dreptul să nu accepte produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 Următoarele categorii de produse nu se pot returna:

 - Nu se pot returna produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (perisabile);

 - Nu se pot returna produsele la care etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

 - De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).

 - Daca pentru achiziția produselor s-a folosit un tip de reducere, aceasta nu va fi returnata. Astfel, suma platită real va fi cea pe care clientul o recuperează.

Costul returnării produsului este suportat de catre Client.

Produsele ce fac obiectul returului se vor expedia prin serviciile de curierat agreate de SC TIMARA SRL către SC TIMARA SRL .

Returul prin poșta română nu este acceptat!

Returul prin alte firme de curier - prețul returului și costul acestuia va fi suportat de către dumneavoastră sau imputat din valoarea totală a rambursului.

În cazul alegerii unui alt serviciu de curierat, costurile de transport, pentru returul produselor, vor fi suportate integral de către cumpărător. 

Returnarea contravalorii produselor

Returnarea contravalorii produselor acceptate de S.C. TIMARA SRL ca retur, se va face în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de către cumpărător, fără a-i fi solicitate acestuia din urma alte cheltuieli aferente rambursării sumelor.

SC TIMARA. SRL va returna banii achitați de cumpărător prin:

Virament bancar: din contul SC TIMARA SRL în contul clientului (contul din care a fost efectuată plata sau în contul iban menționat pe formularul de retur).

Garanția produselor

Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale.

În cazul certificatelor de garanție emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.

Conform legii, produsele ce au însumate intervenții de peste 10% din perioada de garanție sau care la o singura intervenție depășesc această perioadă, se înlocuiesc cu produse noi, identice sau se returnează clientului contravaloarea produsului.

Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 24 ore de la recepția mărfii pe adresa vanzari@timara.ro Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. 

Adresa de corespondență / expediție este:Baia-Mare Bd.Bucuresti, nr. 106 , Jud. Maramures

arrow_upward